sábado, 27 de agosto de 2011

Te juro que sí

"Loser like me"
Glee

Yeah, you may think that I'm a zero
But, hey, everyone you wanna be
Probably started off like me
You may say that I'm a freakshow (I don't care)
But, hey, give me just a little time
I bet you're gonna change your mind

All of the dirt you've been throwin' my way
It ain't so hard to take, that's right
'Cause I know one day you'll be screamin' my name
And I'll just look away, that's right

(Chorus)
Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the words you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up, I'm tunin' up to fade you out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me

Push me up against the locker
And hey, all I do is shake it off
I'll get you back when I'm your boss
I'm not thinkin' 'bout you haters
'Cause hey, I could be a superstar
I'll see you when you wash my car

All of the dirt you've been throwin' my way
It ain't so hard to take, that's right
'Cause I know one day you'll be screamin' my name
And I'll just look away, that's right

(Chorus)
Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the words you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up, I'm tunin' up to fade you out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me
A loser like me

Hey, you, over there
Keep the L up-up in the air
Hey, you, over there
Keep the L up, 'cause I don't care
You can throw your sticks, and you can throw your stones
Like a rocket, just watch me go
Yeah, l-o-s-e-r
I can only be who I are

(Chorus)
Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the words you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up, I'm tunin' up to fade you out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me

(Chorus)
Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the words you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up, I'm tunin' up to fade you out
You wanna be
You wanna be
A loser like me (A loser like me)
A loser like me (A loser like me)
A loser like me

12 comentarios:

Dany dijo...

"Te veré cuando laves mi auto" jajja nada mal. Parece que se rifa una venganza y alguien está comprando todos los números!!

SANTIAGO dijo...

no no glee no, retrocede 3 lugares ... es mi escala cósmica.

eMe dijo...

jajajajaaa Noooooo, Dany!!! Yo suelo rifar algunos golpez, claro que sí. Pero venganza, NUNCA!!!

Ni hago rifa ;)

eMe dijo...

Santi, no te metas con Glee. Estás avisado!

Zeithgeist dijo...

no way.. digame de corazón, la secuestraron y le hicieron algo feo o ese trauma viene desde antes y lo tenia bien escondido???

Leviatan dijo...

Muchisima gente me ha recomendado ver esta serie pero me niego ad eternum.
No quisiera caer en la misma trampa de Lost, vi 2 capitulos y queria matar a todos a diariazos.

Besote.

Ezequiel dijo...

Leviatan, cada capitulo de la serie puede entenderse por separado. El programa tiene buena musica, baile y humor. No importa si lo agarras empezado o no ves el final. Realmente esta bueno.

eMe dijo...

Zeith: no, no, no me secuestraron, me EN CAN TA Glee, al igual que Modern family y me hago cargo. Es genial!!!

eMe dijo...

Leviatan: leer la respuesta anterior. Igual, no debería hacerse tanto drama: si le gusta, bien, si no le gusta, también!!!

eMe dijo...

Eze: qué grande!!! Hace poco miré todo el Glee Project, menos el capítulo final!!! Tuve que googlear para enterarme quién mierda había ganado :( y tengo TODOS los cd en la compu. TODOS.

Zeithgeist dijo...

que hija de puuutaaaa! No te puede gustar glee!

eMe dijo...

Lo dicho, Zeith, ME EN CAN TA :)